Tuesday, July 29, 2014

Traya

Hari tu sebelum raya, aku exam

PRA TRIAL

Aku buat main2

Aku tak study, malas punya pasal

.....................

Bila dah habis exam, dapatlah result

Wuwuwuwuwu excited gila

Tapi memang result aku tak gempak lah

Keh3

Sampai semua kawan2 aku tegur pasal result aku

Ohhh teruk eahhh ? Chill lha trial aku buat betul2

Sampai cikgu sendiri tegur aku pasal result aku

Hahahaha, macam lawak jehhhh

Sampai rumah aku nekad nak study

Tapi

Tapi

TAPI!

Demam pulakkkkkkkkkkk

So 3 hari sebelum raya tu burn gituwwww je

Hahaha

Esoknya, raya *lagu raya*

teret teret tet selamat hari raya aidlifitri mulia~




So aku tekad nak study lepas raya tu

Hoho

Wish me luck, aku nak gembirakan hati cikgu je

Walaupun ni bukan haluan aku

Nantilah aku ubah haluan, sebok nak tawu jugak ke?

*kening angkat2*

Hahaha biarlah haluan aku ni rahsia aku :)



Di hari mulia ini
Ku susun 10 jari
Ku kini telah kembali
Padamu yang memanggil

Selamat Hari raya
Hari yang bahagia
Selamat hari raya
Ampun maaf dipinta

No comments:

Post a Comment