Thursday, June 12, 2014

STALK

Assalamualaikum guyssssssssssssssssss.

Hari ni aku buat kerja jahat. Iaitu stalk blog orang.

Aku bukannya stalk blog orang sembarangan. Tapi aku setalk (agas gila) belog cikgu aku yang dibenci ramai. Hahahahaha.

Yaaa dia seorang cikgu baru. Takdelah baru mana.

Memang first time tengok, semua kata dia bukan Islam, (whoaaaaaaaaaaaa)

Tapi hell no, dia Islam yang macam bukan Islam yang macam gituwww entah.

Ramai kata dia annoying. Haha plus jadi WARDEN

Ambik kau WARDEN !





Tapi bila aku baca tentang life dia,

Entah, tiba tiba rasa nak jadi baik dekat dia.

Walaupun dia annoying sekalipun.

Well, dia tetap seorang guru yang ada perasaan.

Appreciate a teacher, whoever they would be.

Tak terlambat nak cakap selamat hari guru kan? Wahahahahaha.













No comments:

Post a Comment